känslor i kaos...

Har varit på en morgonpromenad.
Solen sken och det var väldigt skönt att röra på kroppen
efter gårdagens cykeltur.

Vaknade på toppen humör
men sedan har jag bara säckat ihop
och nu känner jag mig rent av deppig.
Konstigt att det kan svänga så
och jag vet inte vad som hänt.

Har en gnagande känsla inombords
och jag känner en irritation inombords.

Hur ska jag bli kvitt den här olustiga känslan?
Kanske bäst att sova en sväng, balkongen ser lockande ut
och när jag gjort det kan jag duscha, äta,
gå med hundarna och sedan knata till arbetet.

Värt ett försök i af...

Hoppas ni får en fin dag
och att livet leker utan konstiga känslor i kaos.
Kram på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0