tidig morgon på bilprovningen.

Hej hej hallå!
Jag ligger just nu på soffan
men ska alldeles strax kila ut på balkongen
och försöka lapa lite sol tillsammans med en bok.
Är trött i huvudet i dag då det var en tidig morgon
bestående av bilbesiktning i Rättvik.
Dessvärre gick det inge bra
vilket gjorde att min dag genast blev lite tråkigare.
Kunde varit en roligare start på den här helgen
men men nu är det som det är och betty får stå där hon står.
Kanske säljer jag henne
till någon som vill fixa med en bil
men jag har inte tagit något riktigt beslut ännu.
Det som händer, händer.

I övrigt så bjuder inte denna helgen på så mycket för min del.
Mannen arbetar och vännerna är på arbetet.
Önskar faktistk att jag arbetade också
men det kommer jag tack och lov att göra nästa helg.
Avskyr att sitta ensam en hel helg.
Blir bara deppad och rastlös.

Nej jobb dygnet runt ska det vara,
då mår jag som bäst tror jag faktiskt.
Sorgligt men sant.
Kanske ska spåna på egen firma, någn med bra ide
som jag kan ta tillvara på
och starta upp så att jag får arbeta så mycket som jag vill??

Nej ut på balkongen blir det så att jag får lite syre till hjärnan
och kanske kommer på en grym företagsidé.
Ja, det hoppas jag på!

Ha en skön lördag alla söta!


Kommentarer
Postat av: Nina

Egen firma är nog det sista du skulle ha för din egen skull...du skulle ju jobba heeela tiden å de är ju inte alls bra för dig...du får försöka lära dig å ha tråkigt...inte lätt men nyttigt för de som inte kan =)

Pussa Piff å Puff från Luddeprupp å mig =)

Kram

2011-05-23 @ 22:38:28
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0