onsdag...

Dagarna springer i från mig och likaså gör tiden.
Nu ska jag gå med hundarna till kontoret på min lediga(?) dag,
blir nämligen extra jobb hela dagen
då det kom fyra pall med varor i går som är oidentifierade
vilket betyder att vi i dag måste lokalisera vart de hör hemma
och försöka få i väg dem till rätt adress
för att sedan,
förhoppningsvis lyckas med det
innan dagens varor kommer.
Vi hann inte ens få undan gårdagens i går
så det ser ut som hej kom och hjälp på mig på lagret.
Ska bli enormt spännande
och se hur sommarens varor ska få plats.

Men nu hugger vi tag i den här dagen.
Hundarna är på g och jag likaså.
Förhoppningsvis så är jag inte dödstrött i kväll
utan lyckas skriva lite då!!
Ha en härlig onsdag allihopa!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0