långis på g

Nu är vi laddade och redo för en långpromenad.
Är några dagar sedan jag var inne här
och det beror på många orsaker.
Tiden har inte funnits, humöret har varit upp och ner,
inspirationen nere på noll osv...
I bland så finns DET liksom inte där.

Men jag ska försöka va lite mer aktiv.
Har dock en del saker
som skulle behöva ventileras med någon
men den där någon finns liksom inte
och då är det ruskigt svårt.
Jag får väl helt enkelt språka med mina små hundar i stället,
svaren lär väl inte komma
men då har jag fått sätta ord på mina känslor åtminstone.

Så om ni är ute på byn
och ser någon som pratar med sig själv
så är det förmodligen jag som har "allvarligt snack"
med mina hundar ;-)

Hoppas Ni får en skön dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0