konstig dag i kropp och knopp...

Omotiverad dag.
Har diskat, lagat mat och gjort nödvändiga ting
men när vi käkat lunch så hände något o
ch jag blev alldeles slut i kroppen.
I stället för att kroppen fylldes av energi när maten intogs
så rann all energi av mig...
Ögonen föll ihop titt som tätt
och det kändes som att jag skulle svimma.
Kröp ner i sängen och somnade så fort sambon sagt hej
och stängt dörren om sig.
Sov i nästan två timmar och vaknade sedan
hur pigg som helst och hungrig(?).

Men jag har intagit föda, lite seg i huvudet men ändå piggare
och ska nu gå med piff och puff som trynar.
En ligger alldels bredvid mig
och den andra vid balkongdörren där det är svalt och skönt.
Tror nog att de har de rätt så bra faktiskt.
Mina små troll...

Om ca en kvart ska vi ut och cykla, jag och min tokiga sambo.
Blir en ny utmaning i dag
i form av lite mer än en mils cykling i ett elljusspår.
Ska bli roligt och se hur jag klarar av detta
men jag får köra efter bästa förmåga.
Kroppen är inte riktigt med mig
och jag letar efter en sjukgymnast
som kan hjälpa mig till rätta med mina knän.

Återkommer om hur det gick.
Om jag överlever vill säga.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0