efterlysning: nummer 161??

Jag är på jakt efter ett nagellack som kostar 25 kronor.
Vill så gärna ha den nyansen
men har inte funnit den här i krokorna
(läs Insjön för har inte varit utanför komungränsen ännu,
är ju fortfarande billös)
så nu tänker jag faktiskt kolla om det är någon av Er
som sett den någonstans eller kan tänka sig att hålla utkik??
Och om Ni hittar den göra mig den tjänsten
att köpa det och posta till mig så fixar jag över pengar...

Det vore det gulligaste
och lacket jag söker kommer i från märket Depend
och är i nyansen nr.161.
En superhärlig färg
som jag såg inne hos min favoritbloggare Minna första gången...
bilden nedan är lånad därifrån
och jag tycker att Ni såklart också ska kolla in hos henne...
en underbar tjej med massor av bra läsning!!
-------> LÄNK TILL SPANBLOGGEN <---------


Kommentarer
Postat av: Nina

Om jag kommer ihåg det så kollar jag på måndag här i Hudik om den finns :)

Hoppas du å T och resten av alfabetet ;) får en mysig å bra helg =)

2011-05-06 @ 23:04:04
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0