21 Maj 2011.

Jag har ju glömt att berätta en mycket rolig sak!!
I söndags tidigt på morgonen
fick jag ett sms från min gamla chef.
Han hade kommit ut i stallet precis
och då möttes han av en liten tös
som sett världens ljus under natten.
Kära "morsan" hade fölat under natten,
helt på egen hand och allt hade gått bra.
(Dock kom hon några veckor för tidigt
men det verkar inte vara någon skada skedd
men självklart hålls det extra koll ett tag framöver
för att vara på den säkra sidan!)

Lilla tjejen stod i af på benen och åt mat
när Peo kom ut och var en riktig liten skönhet.

Nyfiken som jag är var jag ju tvungen att kolla in det nya livet
så vi åkte ut på eftermiddagen och smög in i stallet.
Suddiga foton fick jag med mig hem och här får ni se dem:



En trött liten tös som föddes den 21 Maj 2011.
e. Marion Mad Money(se bild längst ner i inlägget)
u. Private Eye(se näst sista bilden i inlägget)







Private Eye med dotter.



Marion Mad Money.
Bild från Västerbo stuteri---->LÄNK<----

Kommentarer
Postat av: Nina

åååh sicken liten sötnöt =)

2011-05-24 @ 22:54:41
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0