Godkväller...

Godkväller!
Nu sitter vi framför teven här
och har precis sett Melodifestivalens andra chans.
Det var en låt där som fick mig på mycket bra humör
och jag nynnar just nu på den...liksom omöjligt att inte tralla med...
Kvällen har bjudit på en fika med Johanna
som kom förbi med några mumsiga semlor.
Trevligt med besök då det inte är alltför ofta som vi har gäster här hemma.

Pratade precis med grabben som nu skulle krypa till kojs uppe i Älvdalen
hos familjen Skottheim och sova de få timmarna som är kvar
innan det är dags för avresa till Sälen och Vasaloppsstarten.
Klockan åtta i morgon kommer jag sitta framför teven
och äta frukost just den tiden och när klockan är halv nio
så åker jag och Michaela till Älvdalen.
Hon är så snäll och kör upp mig så jag kan hämta bilen
och möta upp åkarna i Evertsberg med lite mat och torra kläder.

Ska även svänga in hos paret Skottheim
och krama om dem för att de är så himlarns snälla hela tiden.
Precis som deras dotter är.

För min del blir det också sängen snart...ögonen går nästan i kors.
Kan det vara farligt med frisk luft eller;-)?
Sov gott alla söta och tack Ni inblandade för i dag...en härlig dag!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0