Torsdagens notering.

Goddagens!
Jag har nu efter mycket frustration fått på mig kläder
och ska nu ta och bege mig till kontoret för att förhoppningsvis
kunna hjälpa söta Malin med något.
Roligt som tråkigt spelar ingen roll,
bara jag får göra någonting.

Hunden har fått smärtstillande i ögat och i dag ska vi bege oss åter till veterinären för att förhoppningsvis ta väck dränaget. Svullnaden har gått ner betydligt men det vätskar från såret, så vi får se vad Åsa säger när vi är på plats. Självklart har grabben ont och jag är inte populär när jag ska rengöra det. Men det är något som måste göras och jag tror att han innerst inne förstår även om han morrar lite åt mig.

Jag lovade ju lite bilder samt att avslöja något
som jag startat med i dag och det kommer.
Allt är nytt för mig själv också
och det är massor av känslor som är både
positiva och negativa just för stunden.
Men Jag har ett mål och det ska jag sikta mot
för det kommer att bli så jädrans bra!!

Later alla sköningar!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Du håller oss på halster ;) är ju sååå nyfiken nu ju så jag snart spricker...

2011-03-24 @ 19:17:58
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0