Premiär i Granberget.

I dag har varit en bra dag.
Upp md tuppen för att försöka mildra huvudvärken som förföljt mig i någon dag.
Gick väl sådär men dagens aktivitet var så lockande
så jag förträngde den och åkte i stället ut till Ullvi
för att plocka upp Wictor, Wilma, Ylwa och Oskar.

När alla var fastspända så styrde vi näsan mot granberget
för lite skidåkning.
Anlände i bra tid och fick några riktigt sköna åk i manchestern.
Lövv it! Sådan frihetskänsla och vi hade även Oskars far Staffan med oss
vilket gav lite vuxenkonversationer mitt i allt flams och trams.

Backarna var fina även om de är få.
Men de gör inget, supertrevligt ställe
om man bara vill åka bort en stund
och få andas lite frisk luft och må bra!!
Superb ställe för familjen
eller som för mig som i dag lånat mig en familj.

Efter en hel del åk så valde vi att äta lunch
och det smakade gott.
Ny energi och ut i backen igen
för att känna tröttheten i benen komma krypande
men vi kämpade på ett bra tag till
och vid två så gav vi upp.
Benen och fötterna hade gjort sitt på oss allihopa.

En otroligt skön dag i backen som nu känns i benen när jag sitter här med min kära mor och kollar på lets dance samt grabben i graven bredvid. Tanken är att vi ska åka i morgon igen men då är det jag och Michaela som ska ta oss lite kvalitetstid. Hoppas nu benen repar sig ordentligt så man kan få till sådär sköna åk i morgon igen...

Tack för i dag alla underbara!!
Ni gjorde min dag
och lyfte mig flera snäpp på livets stege...lovley!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0