onsdag...

Onsdag och jag sitter just nu efter en rätt så effektiv morgon och skriver på en matlista. Vi bestämde oss för att skriva ner de maträtterna som vi tycker om och sedna sammanstråla våra listor för att kunna göra en veckoplanering. Ett bra beslut men det har tagit ett tag att sammanställa den. Men så kom vi på att det kan ju ta evigheter att bli klara för att de går att komplettera i oändligheters oändlighet.

Morgonen har bjudit på disk, promenad, planering
och snart ska det lagas mat och dammsugas.

Ska ut till stallet mitt på dagen
och mocka lite skit samt luncha mina vänner.
Dogsen får följa med och jag funderar faktiskt på att gå ut...
och kanske tigga lite skjuts hem av min sambo.
Vi får se vilket beslut som vinner...
nu ska jag skala potatis så att vi får hemmagjort potatismos...

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0