en stund.

Nu har jag varit på möte ett.
Ska knata i väg på möte två nu.
Läkarmötet.

Har varit ute med dogsen
och suttit ner en stund för att andas
men måste faktiskt snart knata och gå.

Lite gruvsamt men skönt när det är gjort
för då betyder det att jag har utmanat mig själv
och pratat om mig själv.
Sådant som jag aldrig vill göra.
För som person tycker jag inte om att prata om mig själv
eller att fokus läggs på mig.
Låter kanske inte som den personen folk ser mig som
men det är sanningen.

Jag vill inte utmärka mig på något sätt
och det är inget som kommer att ändras.
Ska försöka förklara lite bättre längre fram.
För jag menar inte att jag är blyg eller inte står för min sak
utan bara att jag inte vill synas.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0