den första avklarad...

Jag gjorde det!
Årets första "springtur" är avklarad
och det känns otroligt skönt såhär efteråt.
Tidigare har jag alltid tagit mig vatten över huvudet
och varit så taggad att det blivit pannkaka
men nu har jag ett schema som jag strängt ska följa
och efter dagens tur har jag faktikt mersmak.

Jag känner att jag vill ut igen trots att lite blodsmak uppstod.
Och det är bara positivt.

Min förhoppning är att jag ska känna lite i kroppen under morgondagen
för jag vill att träningen ska kännas.
Det ska göra lite ont och ömma på sina ställen.
Då känns det som att det är på riktigt!
Återkommer med rapport i morgon om jag lyckats eller inte.

Nu ska det sovas.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0