Dagens friskis.

Klockan halv fem fanns jag på plats i Åkerö för att fotograferas för Friskis & Svettis.
Gick otroligt snabbt och när det var gjort så tog jag beslutet att stanna kvar och köra den delen av passet som hanns med. Dagen till ära körde Johanna sitt pass då hon var ersättare för Jeanette.

Gick bra men då jag inte ätit någon lunch så sinade krafterna omgående.
Mindre smart.

När vi kom till vårat pass så var det 50 glada deltagare
och alla kämpade på super!!
Så roligt pass och jag siktar på att orka hela passet
nästa vecka(90min) när vi har ett års jubileum!!!
Glitter och glamour står på schemat
så här ska vi spöka ut oss och bjuda på oss själva=)

Kom, kom, kom!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0