önskelista 2011

Shit
Jag har inte riktigt insett att jag faktiskt fyller år snart.
Helt galet vad månaderna har rusat förbi.

Men jag tänkte i af slänga ut lite saker
som jag drömmer om att ha i mitt liv;-)
folk börjar undra och jag har dåliga svar
men här kommer de!!



Bild lånad från Canon.se--->LÄNK

Först och främst en riktig kamera.
En Canon EOS 550d.
Inget snack.
Det är min dröm.
Alla pengar som kan bidra till den är guld värda!!

Sedan önskar jag mig såklart sådant här småpryttel också.
Som min favoritparfym som sinar alltför snabbt:


Donna Karan Be delicious- kommer alltid
vara min doft nummer ETT!!!
Finns på parfym.se ---->LÄNK

Ett snyggt halsband som passar till allt...


Som återfinns hos Cocoo.se för 1265 kronor.
---->LÄNK<----


Och en keps i från Peak Performance...
har länge letat en snygg som jag vill bära
men inte funnit den men nu så...
Och den finns såklart på denna ---->LÄNK

Så nu vet ni.
Ha en fin onsdag.
Jag ska kila till jobbet och tjäna lite pengar!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0