Ja det är ett i-lands problem...men ändå!!!

Hur i helskotta kan ett nagellack försvinna på bara några dagar?
Blir vansinnig.
Ni kanske kommer i håg det där lacket
från Depend(161) som jag efterlyste...
Jag hittade efter många om och men DET...
men som synes har det försvunnit
sedan jag senast såg det
och det var i lördagskväll innan avfärd till Rockstad.
Vad less jag blir.
Suck.
Suck.
Suck.
Update: Kan snälla någon själ kolla ute i landet
om det finns att inhandla...
det är fasiken sorg här hemma nu
då färgen helt enkelt bara skriker Ulrika!!!
Pretty please!!!

Man ska vara glad för de små sakerna i livet-
glöm inte det!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilken tur att du hittade det! Jag var in på både Åhlens och Kicks i Umeå men ingen hade det. På Kicks trodde de att färgen utgått då det tydligen är många färger som försvunnit på slutet... Så måla med andakt :P

2011-06-14 @ 18:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0