Oslo och Utöja.

Jag kan liksom inte förstå det som hänt i Oslo och på Utöja.
7 döda i Oslo och över 80 ungdomar ute på ön.
Det är helt sjukt.
Vart är världen på väg?
Vad är det för idioter som får springa lösa och göra sådant här?

Jag känner en enorm frustration
samtidigt som jag blir lite rädd...
och självklart sänder jag mina tankar till alla i Norge...

Har precis läst en blogg från en av ungdomarna
som befann sig på ön och upplevde helvetet men klarade sig.
Allt för att Prableen spelade död när förövaren kom i fatt.
Låg på backen och trodde att stunden var kommen när
vännerna sköts ihjäl runtomkring.

LÄS och berörs ---->KLICKA HÄR<----
så kommer Ni till Prableens blogg!

Update: Ulla, jag ber så hemskt mycket om ursäkt
för mitt ordval i texten ovan,
ska försöka skärpa mig i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Ulla Persson

Om du inte LIKSOM kan förstå hur skall du då kunna förstå?

2011-07-24 @ 10:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0