Grattis Grynet Molvig!!



I dag fyller min älskade lilla prinsessa 3 år!!!!
Grattis Grynet Molvig!
Tiden bara springer i väg
och jag kommer så väl i håg den dagen du flyttade in i mitt hjärta <3
Hoppas du bjuds på lite köttbullar och korv dagen till ära
och kanske ett dopp i det blå!!!
Älskar dig så min lilla skruttfia!!!!

Just nu befinner sig Grynet och Tobias hos min kära mor
då jag känner att de har de bättre där
när jag och Tobbe jobbar så mycket.
De får vara hos dagmamma/extramatte/mormor...
för där vet jag att de mår bra!!!

Men jag saknar mina små troll
och längtar tills vi är återförenade!!


Kommentarer
Postat av: Nina

stort GRATTIS till Grynet på hennes födelsedag!!! ett fyrfaldigt leve för Grynet... VOV VOV VOV VOV!!!!

Grattis önskar Ludde & Nina till Grynet =)

2011-07-17 @ 12:09:58
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0