Max tiden avklarad.

Nu har jag varit till Rättvik och träffat söta Anna
som gjort en ansiktsbehandling på mig.
Det var i stort behov av att tömmas lite porer
och i dag körde hon även den starka syrabehandlingen på max tid.
Det stack och brände i huden
men självplågare som jag är så var det skönt.
Och jag vet att det gör gott så smärta kan visst vara skönt.

Vi pratade om att min hud har blivit betydligt bättre
men att det fortfarande inte är bra
och som det ser ut efter en analys så ska problemen sitta i magen/matsmältningen.
Ett ganska stort område som är svårt att finna lösningen på
och jag tycker att jag tänker på maten jag stoppar i mig
men det kan vara så att jag inte plockar upp näringen som behövs
och ska därför efter lön inköpa lite kosttillskott.

Tidigare har jag ätit zinktillskott
och det har hjälpt min hud enormt mycket med läkningen.
Så det ska testas igen.
Men sedan rekommenderade Anna hälsokost typ i form av Aloe Vera jucie/gel
för att hjälpa magen på traven.
Så nu vill jag ha min lön och börja omgående
med förhoppningen att det ska hjälpa till det bättre!!!



På den här tiden var min hud i fin form...
jag har lite rouge, mascara och ögonbrynsskugga på denna bilden...
mer behövdes inte...
och det passar en sådan lathög som mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0