Ja. I dag...

Ja.
En fika med Johanna, en promenad med Tobbe, ett besök på superstars.
Ja.
Så har min dag sett ut förutom de sedvanliga mailandet osv.
Skönt och i morgon ska jag börja ringa lite.
Förhoppningsvis så är den personen som jag försökt att nå i några dagar åter på arbetet i morgon så att jag kan få lite besked och kan stilla min nyfikenhet. Har en lite stressig, pirrande känsla i magen och jag är rädd för att det mycket väl kan vara negativt men självklart hoppas att jag har fel denna gången för detta är något som jag verkligen vill och känner mig så enormt sugen på.

Nu ska katten matas och sedan är det dags att knåpa ihop ett litet dopkort.
Blått och svart tror jag det får bli denna gången.

Ha det så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0