Locktång kan jag köpa själv...

Min sambo undrade vad jag önskar mig i julklapp
och jag kom bara på en sak.

Men innan jag yttrade vad som stod överst på min önskelista för året
var jag inne i en butik och kollade på locktänger,
glad i hågen frågade mannen sedan vad det kunde vara som jag önskade mig...
för att sekunden senare ha tappat det där stora leendet
för jag önskade mig ju en ring
och inte en locktång som han hoppades på.

Men icke sa nicke, så enkelt får det inte vara
och jag har kollat runt lite men jag gillar rätt enkla smycken
och föll som mest för dessa nedan:


Efva Attling, 4 1/2. --->LÄNK


Efva Attling, Morganite & Stars. --->LÄNK


Och slutligen denna från Cooee design--->LÄNK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0