hello monday!

Måndag!!
Tjihooo, nya tag och jag har tagit en liten sovmorgon
och ska nu knata med hundarna
innan jag ska avverka mina fyra timmar på jobbet.
Ett verkligt monsterpass, haha...

Och då det är ny vecka så hoppas jag att min nya dator kommer i dag
så jag kan få leka och läga in bilder till Er,
jag behöver få vara lite kreativ
och man kan ju säga som så att bloggen är lite som min dagbok.
Jag ventilerar känslor och pratar av mig saker,
publicerar bilder och det är alltid lika roligt att gå tillbaka
och spana i arkivet.

Börjar bli lite sugen på att byta bloggdesign också,
har ju haft denna bruna väldigt länge och har under åren som gått
börjat känna mig sugen på att ha lite enklare och mer stilren variant.
Någon som känner sig manad?

Ha en underbar dag nu allihopa, det ska jag försöka med!!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh hej va kul att du är tebax å visar lite livstecken...hur mås det å hur gås det?...å hur är det med vovvarna?...hoppas du har haft en bra lucia =)



Kramar från oss =)

2011-12-13 @ 23:01:25
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0