hårda nävar

Hej hej!
Hoppas Ni alla mår fint och njuter av den sista dagen på år 2011.
Leksand har besegrat Södertälje så min älskade vän Michaela
är på topp nu precis som min kära sambo är...
underbart att veta att Leksand skötte sina kort rätt denna kvällen=)

För egen del så är jag hemma och bara andas,
en liten incident inträffade i dag som gjorde mig illamående,
ett riktigt knytnävsslag i magen som gör så himla ont.
Har lyckats hålla masken nästan hela dagen
och nu är det skönt att bara få sitta och vara lite.
Vara en liten Ulrika.

Som tur är kommer det alltid en ny dag
och jag siktar mot morgondagen och hoppas
att inga nya mindre trevliga överraskningar dyker upp.
För i morgon är det nyårsafton
där vi säger gott slut och gott nytt...

I morgon är en bra dag!!
Sov gott!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Nina

God fortsättning på det nya året!!!

Kram =)

2012-01-01 @ 10:50:53
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0