Är Ni kvar?

Hockey på tv, en frusen Ulrika i soffan, djuren sover
och jag undrar hur länge jag orkar i dag.
Tjejerna ska på middag och jag önskade att jag kunde hänga på
men vår ekonomi är inte den bästa
och med tanke på kommande julhandel samt nästa helgs Sälenresa
så är det bäst att hålla i stolerosen.
Jag hade planerat att följa med ut men i bland faller inte allt sig som det ska,
jag hoppas dock att jag får återgälda det snart.

Vad som händer annars i mitt liv?
Ja dator har jag fortfarande ingen så jag är lite osocial(förlåt)
men jag jobbar på en lösning,
har blivit av med jobbet så just nu letar jag arbetet för fullt,
umgåtts med vännerna, promenerat med hundarna i ur och skur,
kämpat på med min vikt(som ska neråt)
och ja....det var väl det som jag kan komma på...

Vad händer i Era liv?

..Det enda som får mig att vilja leva just nu...det är denna tjejen! Och T. Jag orkar inte mer.

Jag saknar verkligen att skriva här
och jag längtar tills min nya dator kommer och jag får tillbaka min bildbank,
då ska jag bjussa på lite smått och gott från mitt liv!!
Trevlig helg allihopa!!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0