sova.nu

Klockan är mycket och jag är på väg i säng.
Skönt ska det bli då jag fick jobba heldag i dag och ska in extra i två timmar och inventera i morgon innan jag åker mot Falun för lite möten. Jag känner mig själv så pass väl att jag vet att när klockan ringer om några timmar kommer jag ångra mig så enormt mycket att jag tackade ja till att jobba men samtidigt så är det ännu tidigare jag kommer att få gå upp när jag är i Borlänge.
Men jag har en månad på mig att vänja mig
innan det är dags att vara extremt morgonpigg.
För när hundarna kommer så måste jag gå med dem
innan jag åker vilket gör att jag kommer ungefär
att gå upp klockan fem på morgnarna.
Tjihoooo för en lite morgontrötter!

Tack och lov börjar jag inte tidigt varje dag
men jag känner på mig att det kommer att bli väldigt slitigt
men förhoppningsvis har jag så roligt att jag glömmer min trötthet.
Och sen kommer ju lönen på kontot
och då blir det än mer värt det;-)

Nehepp...sova var det!
Dröm sött, puss



Saknar mina små troll
som har sina  sista semesterdagar nu....


Kommentarer
Postat av: Nina

Sötnosar <3

Vart jobbar du nu?

/ Kram

2011-09-01 @ 15:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0