dags för rengöring.

Jag vet ärligt talat inte om jag har berättat
att jag bytt salong där jag gör mina ansiktsbehandlingar
men jag tror att jag gjort det...
i allafall har jag bytt både salong och märke på produkterna.

Använder --->Mene & Moy´s produkter nu
och det är en medicinsk hudvårdsserie som är kända
för att vara väldigt effektiva mot just problemhud i form av acne.

Under sommaren har jag inte kunnat gå på någon kemisk peeling utan har bara gjort porrengöring och använt mina hemprodukter. Inte supermycket till resultat ännu men kan tänka mig att det börjar verka mer när jag gör den kemiska peelingen. På onsdag ska jag äntligen till söta Anna och göra ytterliggare en rengöring samt boka in en tid till peelingen.

Är så spänd på att göra den här kuren
på 5-6 behandlingar och få se lite resultat.

Lovar att uppdatera mera om hur det går osv.
men jag vet inte om jag klarar av att bjuda på några bilder.
Det beror på hur illa det ser ut
när jag väl ligger där på bädden och ska behandlas.

Så på onsdag styr jag kosan mot Falun
och behandling på Hud coch Spacenter ---->KLICKA HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0