Trinny & Susannah.

Kollade in "Trinny och Susannah stylar om Sverige"
nu på kvällen för att se om de hade några bra tips
men jag tycker nog att även om de är enormt duktiga
så är det ett alldeles för kort programtid
för att styla om så många personer.

De besitter en enorm kunskap,
något annat kan jag inte säga
och de är fantastiskt fina slutresultat.
Sedan är det så underbart att de även tittar till insidan
och inte bara använder "dem" som en provdocka.
När jag har kollat på dem tidigare
så har de bara haft en person per program
som de har hjälpt vilket gör att de verkligen går till botten
med problemet och får fram mer av all sin kunskap
till både den berörda och tittarna.

Resultaten blir bra även i detta programmet
men jag tycker personligen att det blir lite för hastigt.
Det känns stressat och även om jag förstår
att de ägnar varje person mer tid så är det inget vi får se till.

Jag kommer kanske att titta igen, kanske inte.
För lite besviken är jag trots allt
men samtidigt så tror jag att de som fått sina stylingar
nog är enormt tacksamma och glada över sitt nya "jag".
Och det förtjänar de verkligen!!

Så jag kan nog tänka mig att jag sitter här nästa måndag
och gläds över dessa människors vackra leenden
när de får se sig själva i spegeln...




Bild lånad från ---->TV4.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0