söndagskväll på vår gata...

Nu blir det tacos i soffan
och bara varva ner efter en hektisk helg.
Dagarna springer i väg och i morgon väntar en ny upplevelse.
Om den blir bra eller dålig visar sig
men jag vet att det kommer att vara extra tufft i morgon
då mitt farväl jag tog i fredags blir slutgiltigt.

Jag sörjer men försöker tänka på allt fint vi har tillsammans.
I bland kan man inte bara tänka på sig själv.
Och i det här fallet är det precis så det är.

Kärleken kommer alltid att bestå
och minnena likaså.

Nu ska jag hacka grönsaker och steka färs.
Huvudet är segt och ögonen trötta
så det kan nog bli en tidig kväll på soffan för min del.
Men det är bara positivt för i morgon
är det en tidig dag återigen
med morgonpromenad klockan 06:00.

Måste få in den där vardagsmotionen
och träningsmotionen i planering...
nu blir det lite hipp som happ
men lite är ju åtminstone bättre än inget
men jag önskar mig rutiner
så det är något jag tänkte sätta mig med i morgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0