Fredag.

Nu är det FREDAG!!!!
Alldeles underbart men solen verkar ha missat det och gått och gömt sig...men förhoppningsvis så hittar den fram till i morgon. Jag ska alldeles strax bege mig bort till kontoret för att lämna av piff och puff, de får leka kontorsråttor i dag och underhålla Malin och Thobias litegrann.

Själv ska jag ta bilen till Insjön för att ha ett litet möte.
Ska bli spännande och se hur det går
men det visar sig ju helt enkelt.

Sedan blir det en dag som förhoppningsvis bjuder på lite tvättstuga
och i kväll ska jag på relaxen i Leksandshallen
för att först träna lite spinning
och sedan njuta av livet med lite mat, dryck
och trevligt sällskap.

Vi höres närvi höres!!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0