att vara medveten gör ont...

Jag vaknade med en olustig känsla inombords i dag.
Ville inte att den här dagen skulle komma.
Vi som är berörda vet att det är för det bästa
men även om man är medveten om det
så gör det ändå sååå ont.
Tårarna rinner, hjärtat blöder
och man känner att saknaden kommer att bli enorm.
För oavsett vad så lämnar du ett stort tomrum
och det tomrummet kan aldrig någon fylla igen.

Du är unik och ingen kommer någonsin att ta din plats.

Det finns ingen som ställt upp så mycket för mig som du gör.
I ur och skur finns du där.
Lyssnar alltid
och får mig alltid på gott humör med dina tokiga upptåg.

Jag kommer aldrig kunna gottgöra allt du gör för mig.
Jag älskar dig för alltid i evighet <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Oj vad har hänt vännen?

Beklagar sorgen vad det än är =(

stoooor kram

2011-04-13 @ 21:11:32
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0