let´s talk about you and me...

Golvet är inlagt i sovrummet och jisses vad fint det blev.
Gillar´t massor och kommer bli super
med nya sängen(har ju min gamla nu) och garderoben som ska upp snart.
Just nu står den i hallen, fint placerat i dörröppningen.
Väntar och längtar efter ett telefonsamtal.
Vill få känna mig fin igen.
Just nu är jag bara sjuk och ynklig.
Så liten på denna jord för att jag mår som en påse skit.
Herregud, jag trodde att febern skulle släppa snart men just nu känns det som att jag inte kommer att göra så mycket mer denna veckan. Men ska försöka skärpa mig så att jag åtminstone ska kunna mocka åt hästarna samt ta dem in och ut ur hagen.
Just nu sitter jag och surfar runt på internet i ett försök att finna lite mönster till gardinerna och stolsdynorna jag ska sy. Får inte tag på symaskinen förrän i nästa vecka men vill försöka förbereda lite sådant så att jag bara kan slå mig ner och försöka samsas med symaskinen när det väl är dags. Känner spänning inför det projektet och jag hoppas att det blir godkänt, av mig själv. Med mina kritiska ögon finns det ju en risk att jag inte blir hundra nöjd men jag vill tro att mina sy kunskaper finns kvar. Har ju trots allt intresset och lite öga för det där så varför skulle det inte gå liksom.
Och när jag ändå har maskinen hemma så kommer jag att sy om en del kläder som jag har liggandes. De är en aning förstora(?), hur de nu kan vara det, men så är fallet och tråkigt att ha kläder som bara ligger. Snygga kläder ska användas, inte samla damm.
Men nu har jag suttit här och hjärnan är fylld med snor så dags att försöka tömma lite och sedan slå igen ögonen. Trött som få och så vitt jag vet kan jag väl bara vila mig igenom detta skiten. I morgon får vi besök och det ser jag framemot. Kanske inte det roligaste sällskapet men jag får i af krama om goa Camilla.
Färdigsvamlat om allt och inget.
Återkommer när jag är lite mer strukturerad.
Later skater....
Pöss

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 22:54:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0