timeforawalk

Nu är jag sådär mätt igen.
Gjorde mig en pastasallad när jag kom hem ifrån arbete och efter att den ätits upp så säckade jag i hop i paltkoma. Jisses vad trött jag blev men jag ska inte somna så har tvingat mig själv att ta tag i lite mail och sådant som var tvunget att skickas i väg. Nu känns det bättre och skönt att lite "måsten" har avklarats.
Nu står det något mer nyttigt på schemat.
Vi ska nämligen bege oss runt Limsjön nu och njuta av den vackra hösten som anlänt. Blir vantar och mössa, vindjacka och i övrigt varma kläder så att jag klarar mig. Är ju så otroligt frusen av mig och avskyr verkligen att gå runt med lila läppar och kalla händer. Det får mer än gärna bita lite i kinderna men det ska liksom inte vara mer än så. Svettas är mycket skönare. Framför allt i sådana här situationer som träning. Längtar tills jag kan köra ett riktigt hårt pass på gymmet och svettas ordentligt, plåga min kropp och känna hur träningen bryter ner min kropp för att sedan repa sig under vila. Inte mycket som slår den känslan inombords!!
Grynet hösten 2008

Så med det säger jag adjö för en liten stund.
När jag kommer hem står det bakning överst på "att göra" listan.
Får besök till fredagen som det ser ut nu(hoppas) och då vill man ju såklart bjuda på något mumsigt!!
Och till helgen vankas det festligheter på Villagatan. Själv vet jag inte hur mycket jag orkar vara med men jag ska göra ett tappert försök åtminstone.
Ha det gott och passa på att kila ut i det vackra vädret!!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0