takeawalkaroundtheworld

Söta Michaela kom förbi en sväng nu på kvällen.
Vi är två själar med mycket som händer och tid som inte räcker till.
Men alltid lika snygg brud som trillade in här hemma.
Själv satt jag i soffan med myskläderna.
Haha...
Men jag kanske ska försvara mig med att jag precis innan bytt om från träningskläderna. Har nämligen gått en riktigt lång promenad ute i Ullvi. Från gården- Bystugan- Getdöden- Sturdammen- Hälla- Bystugan- Gården. En riktigt skön promenad med mycket backar. Fick jobba ordentligt med magen och rumpan. Gillar´t. Och ingen musik hade jag i öronen heller. Valde i stället att avskärma mig från omvärlden och njuta av skogens ljud.
Det behövdes.
Efter promenaden har jag och sambon lagat lite käk.
Någon form av gulaschsoppa.
Gott men vi var lite snåla med saltet men man lär sig med tiden.
Kärleksmumsen är även den klar så nu saknas enbart att ta reda på disken.
Men den spar jag till morgondagen.
Nu blir det en dusch och sedan sova.
Dröm sött!!
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0