sunshinetime

Vi ska ut och njuta av solen nu.
En promenad innan det är dags för mat. Hundarna har ju sina rutiner och när de har gluffsat i sig sin mat så ska jag åka till Noret och äta rester sedan gårdagen, vi gjorde ju nämligen en riktigt god kycklingsallad och den var superb!!!

Dagen i sig har varis eg men det beror mestadels på mitt huvud.
Har försökt vila men då blir jag så rastlös, löst korsord men smartheten är som bortblåst(skyller på huvudvärken), lusten och orken har tagit tillfällig vila.
Men jag försöker bota det genom att röra på mig.

För en vecka sedan knatade ju jag och Grynet milen.
SKönt som tusan men vågar inte ge mig på den
med Pricken då han har lite ont i ett bakben till och från.
Vi ska vara rädda om våra vänner.

P O K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0