Lev för att älska. Älska för att leva.

Hej hopp i löven,
sparka ........*biip* i röven!!!

Nu har vi installerat oss helt och hållet i Alvik. Mitt hem för ett antal nätter. Kommer bli lika mysigt som vanligt och jag fick ett sådant varmt välkomnande av hela högen hundar. Men en liten är saknad och det är ju Lillebror. Denna lilla man med ett glatt humör oavsett tid på dygnet. Har aldrig sett honom less eller irriterad.  Man bara ler när man träffar honom.
Men däremot möttes jag i dörren av Ppricken, Petra och tant Paula.
Grynet blev överförtjust.
Visste inte riktigt var hon skulle ta vägen
och blev så glad och ivrig att hon kissade på sig.
Tänk så det kan bli med små barn.
Men ingen skada skedd och nu ska vi ut
och knata en liten promenad så de får röra på benen.

Ska därefter lämna de små liven och bege mig in till Noret för att ta en fika med sötaste Kicki. VI träffades ju i går på hockeyn men blev liksom inte att vi pratade direkt. Så det ska vi ta igen. Helena är kontaktad också få se om vi får något svar men det hoppas jag i af.

Röjde lite direkt när jag kom
men kunde dessvärre inte ta tag i gräset
då det är dygnsurt efter regnet.
Hoppas på bättre tur i morgon.
JAg tycker ju att det är så himla mysigt att rensa rabatter, klippa gräs osv.
Det liksom får mig att må bra, andas och ta det lite lugnt.
Kanske låter jätteskumt
men jag behöver sådana där "måste"
saker som liksom ger resultat.

Har även hittat "the" halsduk i dag.
Så jäklarns snygg så ska försöka få tag på min vän som befinner sig i Brolänge var och varannan dag om hon kanske kan köpa med den hem. Hade ju inge penningar med mig när jag var där och den var ju liksom billig. m jag lyckas lägga vantarna på en så ska jag visa Er!!

Ha de gott så länge!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0