killing me softly

Vaknade tidigt denna morgonen
men fick order av min sambo att ligga kvar och vila
då jag har en "killing" huvudvärk.
Men efter en timme fick jag nog och gick upp i af.
Nu ska jag göra mig i ordning för att möta denna dagen någotsånär.
Huvudvärken bråkar med mig men jag ska ta det i den takt jag klarar av det i dag...
Jag och Grynet ska först ta oss en tur till Insjön
och sedan blir det en promenad i den mån jag orkar.
Vi ska även ut till skogs i eftermiddag
om vi får med oss mannen för lite korvsök.
Men innan det är avklarat så ska vi städa hela lägenheten.
Från golv till tak och för att lyckas med köket måste jag omstuva hela linneskåpet samt försöka finna någon plats till alla min koftor och tjocktröjor som just nu ligger fint placerade på köksgolvet.
Lite glädjande är att jag åtminstone fått in de mesta i garderoben och känner en lust att hålla ordning där inne nu. Och jag måste ju det för jag har ingenstans att "slänga" kläderna när jag söker efter en specifik sak. Så får helt enkelt leta lugn och sansat och lägga tillbaka kläderna på sin plats.
Kan nog bli bra det här!
Har i af varit duktig och intagit frukost så i dag kan jag inte få skäll!!
Ha en härlig lördag nu allihopa!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0