jagharbararegnhosmig

Tisdag morgon och jag vaknade vid halv sju.
Förvånansvärt pigg och ska därför hoppa in i bilen nu för att bege mig till arbetet.
Hundarna är inte alls särskilt imponerade av denna dagen än så länge då regnet fullkomligt öser ner.
Och jag förstår dem men har tvingat dem ut på gräsmattan för att kissa åtminstone.
Nu har de kurat ihop sig till små bollar och jag låter dem vara så.
Återkommer ju om bara några timmar och då är de förhoppningsvis piggare o gladare.

Dagen kommer att gå i ett så inte säkert att jag hinner skriva mer här i dag. Det visar sig men annars återkommer jag till kvällen.
Ha en härlig tisdag och försök att tänka glatt trots att det är lite blött oh kallt ute.
De finns ju trots allt de som har det värre!!

Kram på Er



Bild lånad från: Fotoakuten ------>LÄNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0