I wanna take a ride...

Jag är så sjukt laddad och vill börja rida igen.
Vill ha en häst som jag kan åka till och pyssla med,
mysa och ta lite turer i skogen
varvat med att träna mer seriöst.
Jag vill ha den där relationen
som man bara kan ha tillsammans med en häst.

För jag arbetar med hästar hela dagarna och det är fantastiskt
men det är något som saknas.
 Vill få fatta lite beslut och såklart rida,
träna för duktiga tränare
och känna att man utvecklas tillsammans med hästen.
 Att man blir ett.

Så med det säger jag att jag vill ha en egen häst.
Om jag bara kunde så skulle jag.
Dessvärre sätter ekonomin stopp så i väntan på att den ska bättras så får jag helt enkelt försöka leta efter en häst att ta hand om. Att få hjälpa någon med sin vän. Kanske få några dagar i veckan som jag får eget "ansvar", dvs att jag ser till att allt ordnas och ägaren kan ha en lugn dag. Göra sådant som inte annars hinns med.
Hmm, ska ta och kolla runt lite få se om det är någon som behöver lite hjälp.
Om Ni vet någon så får Ni gärna hojta till!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0