I see your strategy I beet you´ve been here before

Ligger på golvet?
Ja just det, på golvet i vardagsrummet
och orkar inte resa mig upp så jag hamnar på soffan.
Skulle bara vilja ligga lite mjukare men man kan inte få allt...
När jag vilat mig en stund så ska jag ta mig i kragen
och försöka montera ihop den andra garderobsdörren
så vi bara kan sätta upp den i kväll när mannen kommer i från sitt möte.
Får ju även besök av en fin vän som ska sova här i natt.
Det gillas massor och jag ser framemot det trots att jag är så krasslig som jag är.
Lyckas jag få ihop garderobsdörren
så ska jag fira till kvällen.
Haha...med en cola eller något annat gott!
Kommer inte hända så mycket mer i dag så vitt jag vet.
Rekommenderar Er att inte arbeta när Ni är sjuka.
Det får man sota för i längden och allt blir extremt påfrestande.
Så arbeta inte och framförallt träna inte när ni inte är helt krya!!!!
Kram på Er och hoppas Ni har en underbar torsdag!
Nu ska det sovas...kram kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Krya på dig vännen! Hoppas vi ses snart! <3

2010-09-02 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0