Grease please

Jag skulle så gärna gå på Grease i morgon kväll.
Har aldrig varit på musikal tidigare och inget passar ju mig bättre än att se denna uppsättningen av Grease. Älskar filmen och har sett den hundratals med gånger. Mår bra när jag ser den trots att budskapet kanske inte är det bästa i slutändan, det beror på hur man tolkar den men jag skiter i vilket.
All musiken gör mig glad och minst en gång om dagen nynnar jag på någon låt från filmen.
Har kollat biljetter men det finns inte en chans att jag har råd
då de kostar mellan 400-600 kronor att köpa loss en biljett.
Alltså inget för min ekonomi.
Får väl helt enkelt drömma att jag är på plats
och under tiden läsa en av huvudpersonernas blogg,
nämligen Marie Serneholt. ----->LÄNK
Bild lånad från Marie Serneholts blogg...----->klicka här för direktlänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0