Goodiebag to me pretty please...?!

I stort sett varje dag är det endast en blogg som jag följer!!!
Och det är supersöta Lindas blogg som finns inne på Vecko Revyn.
I fredags skulle jag har varit på Make Up Stores visning i Stockholm
men dessvärre så fick jag förhinder vilket är sååååååå tråkigt.
Jag hoppas att jag får återkomma nästa gång-
då ska jag vara frisk och glad!
I allafall så jobbar Linda för Make Up Store
och har varit på visningen, lyckost henne!
Men som lite plåster på såren så kan jag ju alltid hoppas på att vinna
den här goodiebagen som hon lottar ut på sin blogg.
Ni kanske vill vara med och tävla Ni med??
------>LÄNK till "Lindas sminkblogg" KLICKA HÄR<-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0