friday morning

Välkommen du härliga fredag!
Nu har hundarna ätit lite frukost och varit ute och lekt så mycket de orkade denna tid på morgonen. Jag ska bege mig till arbetet för i dag står det körning på schemat samt så ska vi sätta för åringen för vagn. Första gången i dag och som extra hand kommer snälla Lelle och hjälper oss.

När jag åter kommer hem hit så ska vi ta dagens långpromenad.
Vet inte vart ännu men jag ser i af framemot att röra på mig en längre sträcka.
Känns så otroligt bra i kroppen och arbetet med att lägga upp mitt träningsschema pågår.
Har ju lite planering och göra om jag ska knäcka killarna i nästa års cykling ;-)
Haha...nej skämt åsido så ska jag först och främst ta mig i mål!!

Hoppas Ni får en härlig fredag!!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0