cleaning our crib

En dag som har gått i ett.
Jag trotsade huvudvärken och satte i gång med dagens otroligt tråkiga
men ack så nödvändiga projekt.
Nämligen att städa vårat hem. Men nu är det mesta gjort.
Har två små glashyllor i badrummet kvar
och sedan vardagsrummet,
efter det är det klart för denna gången med själva städningen.
Har ju fotfarande mängder av småplock som ska fixas.
Saker som ska kastas och plockas undan.
Målning och dekorer.
Skåp som ska organiseras.
Blommor som ska planteras.
Jaja, Ni fattar.
Hade i af turen att bli bjuden på middag av familjen i Ullvi och det blev baconlindad kyckling med ris. Otroligt gott och med tanke på att varken jag eller mannen ätit mer än frukost i dag så åt vi som hästar. Magen står ut åt alla håll och kanter just nu. Men det gör inget för jag är i af mätt.
Och med mat i magen så ska jag gå och sova.
Tack för i dag!
Sov gott, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0