blouses are the new me

Jag har insett att jag fallit för blusar.

Något som jag för ett år sedan ungefär kände mig såååå tantig i har nu förvandlats och blivit det bästa plagget i min garderob förutom skjortor. Och då jäklarns har man lyckats. Nu skulle jag vilja rota igenom min mors och mormors garderob i jakt på snygga blusar. Sedan vet jag såklart att butikerna har fått in massa snygga, kolla bl.a. på Åhlens, Lindex och Gina Tricot.

Alltså detta tidigare så ratade plagg från min sida
har nu mera blivit kärlek.
I alla dess former så gör de mig alltid snygg.
Tillsammans med ett par schyssta jeans
och klackar alternativt stövlar så är man genast fit for fight!!!



Kolla bara in hur snygg Rachel Bilson är i sin blus och svarta skinnshorts.
I like it!!!
Hon har verkligen lyckats super i sin kombo...
så snälla ge mig denna outfit- vill ha!!!!!!

Bild: people.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0