varför ska det vara så svårt??

Jag har startat dagen på ett fantastiskt sätt men jag har en känsla inombords som inte är bra. Det känns inte bra. Inte på något sätt. Jag är rent ut sagt förbannad. Inte ofta det händer men jag är så trött på att bara duga när det passar. Är man vänner så är man det hela tiden!! Och framförallt kan man umgås med flera personer åt gången och för den skull inte "frysa" någon ute!! Jag minns varför jag alltid har tyckt att det varit lättare att umgås med killar och det är för att de gärna umgås flera åt gången. För mig är det naturligt.
I början av veckan satt tre snygga tjejer vid köksbordet här hemma.
Vi pratade om allt och jag gillar att alla fick deltog i samtalet.
Inget tissel tassel utan vi umgås för att vi tycker om varandra och litar på varandra.
Jag älskar Er!!! Ni är fantastiska och tack för att Ni finns i mitt liv!!!
Men sedan har man såklart vänner som inte klarar av att umgås flera åt gången.
För så fort man gör det så blir det en som får stå utanför.
En av de värre känslorna som finns...för ingen vill känna sig som tredje hjulet.
Så tänk på det....inbjud inte till umgänge om ni inte klarar av att vara fler än två...för det skadar mer än ni kanske tror. Och självklart så menar jag inte att det görs avsiktligt men tänk!!
Behandla andra som du själv vill bli behandlad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0