Varför maskar jag??

Hur jag än försöker att planera med denna träningen så gör jag mig själv besviken då jag inte orkar vissa dagar. En del förstår och försöker slå in i mitt huvud att det är fullt normalt när situationen är som den är men jag vill inte att det ska vara så och försöker förneka det.
Vill bara orka och kämpa lite mer än jag gör.
Jag vet ju innerst inne att jag kan få lite energi
om jag tar mig ut på en runda men som det är nu så tar jag mig inte för helt enkelt.
Ska försöka sätta ihop ett schema men lyckas på något sätt skjuta på det också.
Kan ju finna en ursäkt jag har och det är att mina skor är trasiga i hälen vilket resulterar i skoskav varje gång jag går en lång, skön promenad. Och har inga pengar till nya heller. Suck.
Jag vet då vad som ska önskas till julen jag...
Men nu tror jag att det får vara skärpning.
Jag vet ju vad mitt mål är och att jag kan nå dit.
Varför maskar jag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0