Paketet i brevlådan...

Paketet.
Det berömda paketet som brevbäraren tryckte ner i brevlådan,
här nedan är innehållet.
Blev så lycklig när jag äntligen fick upp det ut brevlådan
och såg innehållet.


Först och främst såg jag denna ögonfransböjaren.
Shiseidos rolls royce.
Har under lång tid önskat mig denna
då den jag använt varit slut sedan länge.

Har dock inte invigt den ännu.
Men det sker snart!



Och min mascara är totalt slut.
Den var så torr i måndags när jag skulle måla fransarna
att det gjorde ont och jag fick tillsätta lite vatten för att överhuvudtaget
få till lite gegga på borsten.
Tack och lov kom denna som en skänk från ovan.
Hallelujah!!!
Det bästa är att den tillhör Max Factors special edition för Rosa bandet.



Med min känsliga hud så har jag problem att finna produkter som jag tål utan att det kliar och svider. Dels i ögonen då jag har linser och sedan så har alla produkter en förmåga att svida så enormt i den tunna huden runt ögonen. Så nu ska det bli spännande att testa denna från Biotherm.



Och när jag ändå är inne på ögon
så fick jag ytterliggare en produkt till ögonen.
Eller snarare en komboprodukt.
Ögon/Ögonbryn.
De två ljusa skuggorna använder jag till att skugga brynen.
Har rätt mörka bryn i mig själv men på en del ställen så är det lite glesare
och jag vill få en fylligare känsla. Bästa produkten ever.
Den mörkaste använder jag som ögonskugga
och markering av ögats form.
Make Up Store it is.



Dessa produkter kommer att komma väl till användning.
Vart ni hittar dem----->Kicks.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0