Bra lördag....

Mitt förra inlägg var ju inte så positivt.
Men det är så att man måste tömma det som finns i huvudet för stunden.
Och det gjorde jag.
Nu har jag släppt den tanken.
En skön känsla.
Morgonen började bra.
Mycket bra.
Nu är det en snabb lunch innan jag måste bege mig till arenan.
Dags för en lång dag som jag tror kommer bli både nyttig och rolig.
Har suttit med saker som legat på hög och fått en hel del avklarat.
Alltid en skön känsla...
Försökt att hitta några kläder att ha på mig nu
men det var lättare sagt än gjort...snark vad trött man kan bli ibland.
Inga kläder kändes rätt i dag och inget smakråd fanns det hemma heller....då brukar det bli lite lättare i af men han är och arbetar. Men efter att mer eller mindre ha gett upp så tog jag bara något.
Gamla byxor och gammal tunika. Blir inte mer än så här i dag.
Men vad gör det?
Allt klär en skönhet!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ursnygg hårfärg på en ursnygg tjej =) / kram

2010-10-19 @ 23:40:07
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0