times passing by

Timmarna springer i från mig....gaaaaaah jag hinner inte med!!!!
Nu gör jag bara ett kort inlägg här som visar att jag lever och mår faktiskt *peppar peppar* helt okej. Känns bra med sådana dagar och hoppas det kommer flera inom snar framtid. Typ, helst i morgon!!!
Har ringt miljontals med telefonsamtal.
Sådana där viktiga angående personförsäkringar,abbonemang, ekonomi, and so on...
Nu känns det bra...är mestadels bockar i min kalender nu och det är alltid en lättnad. Mitt mål är att alla uppgifter jag satt upp för dagen ska vara avklarade men det ser tufft ut...dock vill jag klara av en av de fem återstående sakerna och därmed säger jag tack och hej så länge...
Inser ju när jag kollar på checklistan att jag nog var lite väl optimistisk och rent ut sagt lite för hård/elak som skrev ner allt på en och samma dag. Kan trösta mig med att jag har hela dagen fullspäckad i morgon med.
Hahahaha...ja, har man inget och göra så skaffar man sig helt klart!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt att du hitta den...hade annars tänkt gå ev en sväng i helgen och kolla åt dig =)

2010-10-14 @ 21:29:29
URL: http://ninaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0