Sov gott alla söta.


Med mina nymålade naglar så är jag nöjd med dagens fix.
Har unnat mig själv lite lyx och det var inte en dag för sent.
Rakning av ben, pedikyr och manikyr.
Känner mig som en ny människa och det är en härlig känsla.

Har varit till ok och hämtat ett paket
som kom häromdagen men totalt glömt bort.
Spännande men spar öppnandet till morgondagen.

Morgondagen bjuder på en utflykt så bäst att jag laddar kameran
så att jag kan försöka få med mig lite bilder hem.
Fick en förfrågan om jag inte kunde följa med...och mitt hjärta smälte.
Beger oss av strax efter elva så det gäller att jag kommer i säng typ nu
Vill vara pigg och äta en god frukost innan vi far.

Sov gott alla söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0